Per 1 augustus 2024 zoeken we een

Leerkracht LC – intern begeleider

werktijdfactor 0,6-0,8

Als intern begeleider op onze basisschool Kienehoef in Sint-Oedenrode speel je een cruciale rol in de ondersteuningsstructuur en de ontwikkeling van het onderwijs. Je begeleidt en coacht de leerkrachten en coördineert mede het teamleren. Je stimuleert en inspireert veranderprocessen. Daarnaast maakt de intern begeleider deel uit van het IB-team waarin alle intern begeleiders van Verdi als collectief invulling geven aan de zorgstructuur op bovenschools niveau en een belangrijke adviesgroep vormen voor het Verdi directieteam.

Wij zoeken een gedreven teamspeler (leraar LC) met passie voor onderwijs die:

• Bij voorkeur ervaring heeft als intern begeleider en MT lid
  • Affiniteit heeft met de onder- en bovenbouw
  • Een proactieve houding heeft t.a.v. het inspireren en motiveren van leerkrachten
  • Coachende vaardigheden bezit of de potentie heeft om deze te ontwikkelen
  • Transparant handelt en kan communiceren
  • Zich pro-actief opstelt in contacten met ouders en externe deskundigen
  • Een onderzoekende houding en analyserend vermogen heeft en dit ook weet te stimuleren bij collega’s
  • Een relevante HBO+ opleiding afgerond heeft

Wie zijn wij?

• Wij zijn een team dat meedenkt en werkt aan de onderwijsontwikkeling
  • Wij zijn een gezellig, veelzijdig, hardwerkend team
  • Wij zetten ons actief in om elk kind dagelijks nieuwe groeikansen te bieden. Dit doen we door in het leerproces in te zetten op: Geluk, Persoonlijke Groei, Samen en Betrokkenheid. Dit
    is ook de basis onder ons eigen leerproces en van onze slogan: “Op weg naar je beste ik”

De gesprekken staat ingepland op 24 juni aanstaande vanaf 15.00 uur, een assessment kan deel uitmaken van de procedure.

Voor meer specifieke informatie, neem contact op met Emely Teeuwen, bereikbaar op nummer: 06-12112218.

We zien je reactie graag tegemoet. Stuur deze per e-mail uiterlijk 20 juni 2024 naar Vanessa Hendriks, via het mailadres: werken@verdi.nl