Skip Navigation or Skip to Content
logo
We zoeken een spin in het web | 20-40 uur

Bestuursondersteuner

Ben jij een spin in het web en word jij blij van het bieden van ondersteuning? Werk jij nauwkeurig en ben je communicatief sterk, dan zijn we op zoek naar jou!

Je gaat werken op het stafkantoor van Verdi in Veghel, als ondersteuning voor de bestuurder, directeur bedrijfsvoering, directeur kwaliteit en ontwikkeling, raad van toezicht en GMR (gemeenschappelijke medezeggenschapsraad).

Als bestuursondersteuner word je direct aangestuurd door de bestuurder. De staf bestaat uit 20 personen, die werkzaamheden verrichten voor financiën, personeel, huisvesting, ict en beleid.

Waar ben je dagelijks mee bezig?

  • Je biedt management- en secretariële ondersteuning aan het BMT (Bestuurlijk Management Team) en de Raad van Toezicht, je bent ambtelijk secretaris van de GMR, en biedt managementondersteuning aan overige interne en externe (overleg-) organen;
  • Je plant vergaderingen, bereidt deze voor, completeert en archiveert de vergaderstukken, je notuleert en werkt de notulen uit en je bewaakt de voortgang;
  • Je beheert de agenda van de bestuurder, stelt daarbij de juiste prioriteiten en vervult een bufferfunctie;
  • Je fungeert als vraagbaak/eerste aanspreekpunt voor medewerkers en externe personen en instanties over algemeen inhoudelijke aspecten van in behandeling zijnde onderwerpen;
  • Actiepunten die voortkomen uit de vergaderingen volg je op;
  • Je stelt de juiste prioriteiten m.b.t. het ophalen en aanleveren van informatie en bent in staat afwegingen te maken wat zelfstandig of in overleg afgehandeld dient te worden;
  • Je voert ook enkele ondersteunende werkzaamheden uit op het gebied van communicatie. Je controleert en redigeert schriftelijk of digitaal communicatiemateriaal.
  • Je verzorgt (vertrouwelijke) (digitale) correspondentie;
  • Je doet voorstellen ter verbetering van de geldende (interne) administratieve procedures;
  • Je organiseert diverse in- en externe bijeenkomsten en evenementen;
  • Je bereidt voor, ontvangt en begeleidt bezoek en delegaties;
  • Je neemt deel aan scholings- en ontwikkelingsactiviteiten en o.a. collegiale consultatie;
  • Je vervult de receptierol; je ontvangt gasten en wijst hen de weg. Ook zorg je ervoor dat de pantry- en vergaderruimten er netjes uitzien.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt MBO 4 of HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt een dienstbare houding;
  • Je hebt een vlotte pen en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je beschikt over goede digitale vaardigheden
  • Je bent bekwaam in registreren en archiveren van documenten en gegevens;
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen en beschikt over een gezonde dosis humor;
  • Je bent proactief, accuraat en flexibel;
  • Je kan goed samenwerken en organiseren;
  • Je kan omgaan met en rekening houden met gevoelige informatie en conflicterende belangen.
  • Je denkt in mogelijkheden, waardoor je oplossingsgericht bent;
  • Je kunt prioriteiten stellen en weet welke afspraken van belang zijn om in te plannen;
  • Je bewaakt het bestuursbelang zonder het belang van anderen uit het oog te verliezen;
  • Je pakt ad hoc taken moeiteloos op en rondt deze succesvol af;
  • Je hebt kijk op interne en externe verhoudingen en hebt daarbij het organisatiebelang in het oog.

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris met interessante secundaire arbeidsvoorwaarden. De functie is gewaardeerd in loonschaal 8, cao PO;
  • Een fijne vakantieregeling;
  • Een goede begeleiding op maat;
  • Een interessante, dynamische werkomgeving en fijne collega’s;
  • Het betreft een dienstverband voor 1 jaar met uitzicht op een vast verband
  • Bij deze functie hoort een passende beloning, conform CAO PO (schaal 8, maximaal €4.055 bij een fulltime dienstverband).

Wil je meer weten over deze interessante functie, neem dan contact op met Vanessa Hendriks, ze is bereikbaar op telefoonnummer: 06-29055930.

Reageren kan met een motivatiebrief en CV via werken@verdi.nl voor 18 oktober a.s.

Gesprekken zijn gepland op 28 oktober in de middag.