Skip Navigation or Skip to Content
logo
per 1-1-2026 | 0,4 wtf

Leraar LC – kwaliteitscoördinator

Je werkplek bevindt zich op basisschool de Vijfmaster in Veghel.

In deze functie speel je een cruciale rol in de ondersteuningsstructuur en de ontwikkeling van het onderwijs. Je begeleidt en coacht de leerkrachten en je coördineert en inspireert mede het teamleren. Hieraan geef je invulling in samenwerking met de collega IB-er op onze school.

Daarnaast maak je deel uit van het IB-Team waarin intern begeleiders van Verdi als collectief invulling geven aan de zorgstructuur op bovenschools niveau en een belangrijke adviesgroep vormen voor het Verdi directieteam. De invulling van de IB-werkzaamheden is in ontwikkeling naar die van kwaliteitscoördinator, volgens de standaarden van de landelijke beroepsvereniging ‘LBBO’.

Wij zoeken een gedreven teamspeler (leraar LC) met passie voor onderwijs die:

  • Bij voorkeur ervaring heeft als intern begeleider;
  • Affiniteit heeft met de onder- en bovenbouw;
  • Affiniteit heeft met een leerlingen- en ouder populatie die zich kenmerkt door haar diversiteit;
  • Een proactieve houding heeft t.a.v. het inspireren en motiveren van leerkrachten;
  • Coachende vaardigheden bezit of de potentie heeft om deze te ontwikkelen;
  • Transparant handelt en kan communiceren;
  • Zich pro-actief opstelt in contacten met ouders en externe deskundigen;
  • Een onderzoekende houding en analyserend vermogen heeft en dit ook weet te stimuleren bij collega’s;
  • Een HBO+ opleiding afgerond heeft. Een afgeronde opleiding tot IB-er is een pré.

Wie zijn wij?

  • Wij zijn een school met 210 leerlingen (verdeeld over 8 groepen), gevestigd in Veghel-Zuid.
  • Wij zijn een hardwerkend team met een positieve mindset;
  • Wij zetten ons actief in om elk kind voor te bereiden op een betrokken deelname aan de maatschappij door hen dagelijks nieuwe groeikansen te bieden. Dit doen we door in het leerproces in te zetten op de kernwaarden van het Dalton Onderwijs: samen leren, zelfstandigheid, reflectie en effectiviteit. In het ontwikkelproces van zowel de leerlingen als van het team werken we vanuit de leercontext: “Wie ben ik? Wat kan ik? Wie ben jij? Wat kunnen samen?”

Een assessment maakt deel uit van de procedure.

Interesse?
Stuur je sollicitatie uiterlijk 17 oktober 2025 naar werken@verdi.nl

De gesprekken staan ingepland op dinsdag 21 en woensdag 22 oktober 2025 in de middag. Voor meer specifieke informatie kun je contact opnemen met Raymond Stuart, directeur van basisschool de Vijfmaster: 0413-310336 of Vanessa Hendriks (HR adviseur) 06-29055930.