solderen, zagen, timmeren...

Handige handjes gezocht!

Ben jij op zoek naar een nieuwe en leuke uitdaging? Onze techniekvrijwilligers van VERDI, hebben jou nodig! Wij zetten ons al geruime tijd in om techniekonderwijs aan te bieden aan leerlingen van groep 5 tot en met 8 (8-12 jaar). Bij ons leren kinderen door met hun handen te werken. Ze ontwikkelen belangrijke en primaire technische vaardigheden zoals solderen, zagen en timmeren met behulp van werkstukjes. Met gemiddeld 25 leerlingen, enkele behulpzame ouders en de leerkracht per klas, verwelkomen we de kinderen in de werkplaats van kringloopwinkel d’n Einder in Sint-Oedenrode waar we ze verdelen in vier groepen. Onze activiteiten vinden plaats van 09:00 tot 12:00 uur. Heb jij wat ruimte in je agenda, ben je een beetje flexibel en heb je affiniteit met zowel techniek als kinderen? Dan willen we graag met jou in gesprek om te kijken naar de mogelijkheden om ons team van vrijwilligers te versterken. Neem voor meer contact met ons op via kbroeren@verdi.nl & k.meulen@icloud.com.