Studiedag voor alle Verdi collega's!

VitaliVerdi: indrukwekkend verbindend!

Wat een topdag was het! De VitaliVerdi dag van 15 oktober 2024, waarop ruim 450 leerkrachten, (pedagogisch) medewerkers, stagiaires en studentes bij elkaar kwamen voor een verbindende en inspirerende studiedag. Genoeg ruimte voor de eigen keuze en volop verbindende elementen!

Keynote spreker Eric Mijnster nam ons mee in zijn voorstelling “Het Geluksgevoel” en hij liet ons zien hoe zijn levenspad tot nu toe gelopen is en op welke manier hij daardoor tot prachtige inzichten is gekomen. Van grote en kleine uitdagingen, van spontane sprongen in het diepe die vervolgens geleid hebben tot grootse dromen. En die dan, zonder daar bewust mee bezig te zijn, tot waarheid komen. Het is een heel bijzondere en boeiende voorstelling waarbij elke aanwezige er een eigen waardevolle interpretatie of boodschap kan uit halen.

Workshops: de keuze is reuze!
Maar liefst 11 workshops waarop men op voorhand kon intekenen; de variatie was groot! Iedereen nam deel aan twee workshops naar eigen keuze. Vitaliteit koppelen we vaak aan de fysieke gesteldheid, maar minstens zo belangrijk is de mentale gesteldheid.

Het waren stuk voor stuk workshops waarmee de aanwezigen uit de voeten konden, van KLIJFlab, adem jezelf vrij, easyflow-yoga, voeding en leefstijl, theatersport, breng je klas in beweging, onderwijs documentaire, boksen tot aan Het Geluksgevoel!

De dag werd op een humoristische wijze afgesloten door Rob Urgert en Joep van Deutekom. Ze doen dat onder de naam: De Verbinders. En dat is precies wat er gebeurt, een hilarische afsluiting van deze geweldig inspirerende en verbindende dag!